Morgon i Huvudsta

Tasakinto Tasakinto - Creme rex satin lh   "Tindra"
 
Sitter och dricker te såhär på morgonkvisten i huvudsta. 
Älsklingen gick till jobbet för en timme sen drygt och jag har suttit och ätit frukost med min fina mamma. 
Sitter också och redigerar, ja jag säger redigera och inte retuchera för redigera låter så mycket vackrare och man förstår bra ändå, bilder på hamstrarna som jag fotade i förrgår. Är ganska nöjd med dom! 
På denna bild är det Tindra, hon gör sig väldigt bra på bild! 
 
Idag ska jag och pappa flytta lite möbler och sen blir det lite mys med älsklingen samt städa och förhoppningsvis lite plugg. Nä nu blir det ut med vovven! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!