Om mig

 
 
Vem är jag?

Ja det undrar jag ibland själv. 
Linnea heter jag och är 21 år alltså förr -92. Bor i sunnersta, Uppsala, med min fantastiska pojkvän och ja sambo då då. Pluggar sista på gymnasiet denna termin för att börja universitetsstudier till våren (dvs -14). 
Det jag vill och hoppas komma in på är civilekonom. Just nu är det mest Matte c som gäller då jag har mest av den kursen kvar. 
 
Annars jobbar jag på en fantastisk liten djuraffär som ligger ute på landet utanför uppsala som heter Fäboden. Billiga varor, och allt du kan tänka dig till djur finns. Hamstrarna föds upp av butiksägaren samt kaniner, fåglar och marsvin. Trevliga, riktigt trevliga djur. Ägarna till butiken är bland dom djurkunnigaste jag någonsin träffat. 
Trivs hur bra som heslt. Det är butiksjobb samt djurskötsel. Vi har bara öppet 2 timmar per dag förutom lördagar då är det 4 timmar och söndagar är det stängt. Så det blir oftast 3 timmars jobb per dag vilket då passar mig bra då jag hinner med plugget bra. 
 
Jag har fram tills sommaren fött upp guldhamstrar vilket jag tycker är mycket trevligt. Dock valde jag att sitta i karantän i 8,5 månadet då det går runt ett farligt virus vid namn papova just nu. Dock vet jag inte om jag fortsätter med att föda upp efter karantänen eller om jag avvecklar. Intresset är inte lika starkt som innan.
 
Jag rider en supertrevlig häst vid namn Roffe som står på ett stall vid namn Surmulen. Jag har haft medryttarhäst på surmulen 2008. Red då en häst som hette Final fantasy då kallades för Fay, när hon dog började jag rida en annan som hette Sita Ladle. Båda var travston. Sita flyttade och jag flyttade med. Hon såldes sedan och jag fortsatte på annat håll. Nu är jag äntligen tillbaka. Har saknat stallet så. 
Hästen jag rider nu är så grymt snäll och fantastisk. Han är mjuk och fin samt alltid trevlig att rida. Hans ägare är också helt fantastisk. Jag trivs superbra! 
 
Jag älskar att fota, älskar det verkligen. Ska skriva ett eget inlägg om fotoutrustning. Men det är ett av mina största intressen! 
 
Ja mer kommer jag inte på! 
Tjingeling!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!