Rexbarn

 
Eftersom jag har varit i Paris så har jag inte kunnat kolla mina små gerbilbebisar så det har jag gjort nu ikväll! 
Det var en glad Linnea som stoppade tillbaka dom små i sitt bo. Det är hela 3 stycken rexar (!!) och alla är dom hanar. Det är allt som allt 4 hanar och 1 hona. Jag kommer behålla två hanar och så har jag intressenter på dom två andra hanarna och så har jag en hona då till salu! 
Åh så fina dom är mina hjärtan! 


Postat av Moa O

Svarar på ditt sms här :) De två svarta är inte vittecknade, nästan alla svarta har små vita fläckar på tassar och haka utan att det räknas som vitteckning, då vitteckning är vitt på rygg och nacke. De tre ljusa skulle jag tro är vittecknade nutmegs - dvs pappas färg och mammas vitteckning. Däremot kanske de inte är just patched så som mamma, det finns ju olika namn på vitteckning beroende på hur det vita är utspritt. Nutmegs blir väldigt ljusa när de är vittecknade :)

Datum: 2013-10-20 | Tid: 22:36:11
Postat av Moa O

Och jättesöta är de, glömde jag säga! :D Helt bedårande :*

Datum: 2013-10-20 | Tid: 22:37:13



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!