Frukost på födelsedag

 
Sitter i soffan och äter frukost på min födelsedag.. alldeles ensam.. haha nej då. Så hemskt är det inte. 
Alla jobbar nu på dagen, har myst med min underbara älskling tills han var tvungen att åka. Jag hade kokat ägg till honom och stekt upp bacon och ägg till hans lunch! 
Har inte rört mig så många meter än, har så mycket träningsvärk... men det ska man väl vara glad för. 
Idag ska jag dra mig mot sthlm såfort jag orkar så ska vi äta tårta och sova där i natt! 
 
Nu kollar jag på släktforskningsprogram med kändisar, nu är det Björn skifs. Något jag tycker är roligt är släktforskning. Pappa håller på med det och det är något jag skulle vilja göra. Riktigt spännande. 
Nä nu ska jag fortsätta äta och bara sitta här!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!