En uppskattningskväll

 
Igår, onsdag, kände jag att jag ville skämma bort min sambo lite. 
Det är något jag tycker är viktigt, att visa uppskattning till varandra att inte bara komma hem och lägga sig i soffan och göra så jämt. I alla fall ibland tycker jag att man ska överaska varandra och visa vad man känner och tycker. Samtidigt tycker jag självklart inte att man ska göra det dag ut och dag in i och med att man tillslut förväntar sig detta. Det ska som sagt vara överaskning, eller liknande.
 
Så jag gjorde stekta kantareller med kött. varm bearneise sås samt bakpotatis med skagenröra och kräftstjärtar. Vi drack alkoholfritt Chapel Hill rosé och det var super gott. Jag tände ljus och vi hade på mysig musik. 
Efter att vi hade ätit tvingade jag in honom i sängen så fick han en massage väldigt genomgående. Han älskar massage så det verkade uppskattat. Höll på en halvtimme eller så. Efter det blev det efterätt som var smulpaj med hallon, blåbär och rabarber. Detta med vanilj visp. Vi kollade på Dexter till detta och myste. 
 
Jag hade i alla fall en supermysig kväll och det tror jag han också hade. Jag ville verkligen visa hur mycket jag uppskattar honom och jag tror att han förstod en liten bit i alla fall. 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!