Dressyrträning för Carro

 
Då var dressyrträningen avklarad och jag överlevde faktiskt. Jag har varit sådär skapgligt nervös då jag inte tränat en riktig dressyrträning på mycket länge. Har lärt mig öppnor samt slutor själv och ja det kändes väl lite pirrigt. Det gick dock hur bra som helst, Roffe var på bästa humör.. vilket han i och för sig alltid är. Började med lite trav på serpentiner med avbrott på medelinjen och övergick till galopp med avbrott samt nya fattningar. Jag har ju inte ridit Roffe nästan alls på ridbanan allt mindre galopperat på ridbanan så det var lite nytt. Han kändes mjuk och trevlig men jag fick jobba som bara den. Övergick till öppnor och slutor vilket jag var lite nervös för eftersom att jag lärt det på egen hand. Det såg dock jättebra ut sa hon och att jag gör rätt så ja.. det kändes ju otroligt bra! 
Summan av kardemumman var väl att jag är otroligt nöjd med båda mig och finaste hästen! 

Han var självklart snygg i DM schabraket samt lindorna! Snyggve! Dessutom kan han ha den skönaste dressyrsadeln på planeten. Det försämrade ju inte direkt det hela!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!