Avskedsmiddag och skaldjur

 
 
I fredags jobbade jag till 18 på Fäboden och klockan 19 skulle jag sitta på en reesturang i Enköping. Så jag och Saab åkte snabba svängar och jag var framme 19. Vi åt på en fransk resturang som var helt fantastisk. Mysigt, dock lite kallt, och riktigt god mat. Eftersom att Martin, min svåger blir det väl, bor i Australien men har varit här på besök i någon månad och jobbat med en serie på kanal 5 play. Han har alltså varit producerat Clara Henry Show som många nog vet vilken den är. Nu är han klar och vi hade en liten avskedsmiddag då han åkte tillbaka till Australien igår, lördag. 
 
Jag åt en skaldjursgryta som var helt fantastisk, amazing. Det var precis lagom mycket mat så jag orkade till och med efterätt. Vitchoklads gratinerade bär med glass. Också riktigt gott! 
Efter det begav vi oss till Uppsala efter jag hade fått, vilket var en riktig överaskning, mina födelsedagspresenter av mina underbara svärföräldrar. Har inte öppnat ännu ska göra det när jag fyller år. Hade inte alls tänkt på att jag fyller år så jag blev riktigt överaskad och glad! 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!