Morgonpromenad och en mysig lunch

 
Imorse gick jag upp 05.30 för att göra iordning en mysig frukost till mannen i mitt liv. Det blev bananpannkakor, ägg, brödet jag bakade och te. Han blev glad och vi hade jättemysigt. Skjutsade honom sedan till tåget, när jag åkte hem insåg jag vad fint det var ute så plockade med mig kameran och gick ner till vattnet och fick bland annat dessa fina bilder plus mycket mer. 
 
Tog det lite lugnt hemma efter min fotopromenad på 40 min för att sedan möta upp min vän Martina i stan för att äta lunch. Har inte träffat henne på över ett år av olika anledningar så det var så roligt. Vi hade så mycket att prata om, vi åt sallad. Gick sedan till Åhléns och köpte träningsbyxorna jag ville ha, ska ta kort på dom sedan. Blev nytt te och ett par vantar till vintern också. 
 
Följde med henne hem och kollade på deras nya gård, eller ny dom hade bott där snart 2 år men jag har inte varit där. Det var bara så fint, hur gulligt och mysigt som helst! Hennes nya, eller ja hon har ju haft honom i 1 år också men haha, häst var hur mysigt och gullig som helst. 2 år och verkligen som en liten valp. Hur go som helst. 
 
Åkte hem och gjorde middag, vi tog sedan en promenad, jag i mina träningsbyxor, och köpte kaviar till morgondagens frukost samt grädde för en middag som vi ska äta senare i veckan. Nu har jag pluggat matte, eller ja försökt. Fastnat som bara tusan. Men men. 
Imorn ska jag träffa min fina vän Lina, det ska  bli supermysigt. På fredag är det en arbetsinterjuv samt jobb! 
Nu ska jag sova!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!