Mina träningskläder

 
Har ju inte visat träningsbyxorna jag köpte på Åhléns! 
Dom är snygga, assköna och asbra kostade bara 349 kr och jag är helnöjd. Möjligtvis lite stora men jag ska tvätta dom så blir dom kanske lite mindre. Dom är sköna som bara den vilket som! 
 
Imorn är jag hästledig, så ska fixa lite här hemma med städ och djur samt plugga! Gjorde ju mitt prov så nu är det bara att fortsätta på nästa kapitel. Efter det blir det jobb och sen är det helg för min del. 
På torsdag blir det rida, hade Roffe idag men jag kände mig riktigt kass inte alls bra. Så pysslade i stallet och red inte. På torsdag ska jag även fika med min svärmor och vara ledig. I helgen, dvs fre-mån, ska jag tydligen vara upptagen, vet inte med vad eller vart eller hur eller när eller någonting. Min sambo har överaskat mig med, ja jag har ingen aning? Min födelsedagspresent. Jag har verkigen inte en susning och det är så kul! Undrar vad det kan vara, min myskille. 

Nu ska jag sova tror jag så jag orkar upp 06.30! En timmes sovmorgon imorn! Så skönt! Sen blir det fotorunda tror jag! Har några finfina ställen jag vill plåta! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!