Höstoutfit

 
Idag har jag köpt en mössa som passar till mina vantar som jag köpte igår. Älskar dom båda! 
Så såhär kommer jag tassa runt i höst tills det blir sådär äckelkallt ute då får jag köpa mig en vinterjacka. 
 
Jag har blivit bjuden på kebablunch idag av min fina vän Lina sen har vi strosat runt på stan ett bra tag, pratat, skrattat ja sådär som vänner ska göra. Det var mycket längesedan jag gjorde det sist. Fick med mig mössan hem som sagt. Det var hur mysigt som helst, Lina är en fantastisk vän! 
 
Vi åkte förbi Beauty på vägen hem och hennes föl, så söta och fina dom är båda två. Så skönt att se att Beauty äntligen mår bättre. Fast så bra som hon mådda när Lina hade henne blir nog svårt att få. 

På kvällen nu har vi gått ut och gått en vända sen har jag pluggat matte med hjälp av mitt hjärta!
Nu blir det sova!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!