En regnig halvbra dag!

 
 
Tog denna bild utanför mitt jobb, hade tänkt att fota hösten som jag såg den igår men i och med att det hade regnat såg det bara för hemskt ut och tråkigt så nä... 
Idag mådde jag skit men gick upp och gjorde frukost men det blev så segt så älskling höll på att missa tåget, bra där Linnea. Hae ont i magen och mådde superilla så jag sov när jag kom hem. Vilket nog var välbehövligt. 
Åkte ner på stan och köpte ett par jeans då jag endast har ett par hel då mina andra gick sönder igår. Blev lite annat också bland annat 1 kg kantareller som jag behövde till middagen. Brukar inte handla utan vill plocka själv men nu finns det inte mycket till svamp i skogarna. 
 
Jobbade och fick laga lite bord och annat pyssel, vi har inte haft så mycket kunder dom senaste dagarna så jag har överproducerat hö, halm och spån haha. 
Imorn blir det stallet och rida Fiorentina och Sofia, ska bli så kul! Efter det en fika med min fina svärmor som ska vara i Uppsala det ska bli supermysigt! 
Ska även lämna över en hamster till sitt nya hem! Samt att Putte ska in på pensionat på fäboden över helgen. Vi ska ju vara borta hela helgen, och jag har ju ingen aning om vad vi ska göra! Så spännande men i och med att mamma och pappa numer bor i Sthlm och att jag inte direkt har några vänner kvar som kan hjälpa mig att mata honom så ska han få lyxbo på fäboden i helgen! Han är ju köpt där från början så lite reunion. Dock är han ju så gammal så ingen lever som han känner så att säga! 
Känns lite vemodigt att släppa iväg min älskade gamla man. Tänk om det händer honom något? Usch, inget får hända honom. Ska säga till att han inte får äta grönt eller äpplen eller något.. bara torrfoder och hö! Han kan äta sånt i små mängder och om jag har koll på honom så jag är med om han skulle börja må dåligt. Men nu när jag inte kan ha koll på mitt hjärta så får han avstå och så får han ett hav av godsaker när han kommer hem. Det är helt otroligt vad jag kommer sakna honom. Saknar honom redan! Tänk att man kan tycka om en kanin så mycket.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!