Dagens teinköp

 
Idag har jag varit och fikat med min fina svärmor vilket var supermysigt! 
Efter fikat gick vi till Tehörnan i deras andra butik som jag inte har varit i.. Den är så mysig med massor av olika teer, teburkar ja allt du kan tänka dig i teväg. Finns oändligt mycket téer. 
Jag fick med mig hem då ett grönt te som heter Darjeeling som jag skrivit om. Även fick jag med mig ett te som var bland dom första gröna téerna som jag hade som heter Gröna tigern. Det kan vara bland det godaste tet jag smakat. Har inte fått tag på det efter det, eller jag kan ju inte säg att jag har letat sådär supermycket. När jag upptäckte det var jag tvungen. 

Något jag också hittade var Kusmi te! Det är ett fint te som kommer från Ryssland från början men tillverkas nu i Paris. Det fanns små testpåsar, ska skriva mer om dom i ett eget inlägg allt eftersom jag testar. Jag tog bara gröna men det fanns massor av svarta också. Så det var en detox och lite andra. Ska bli superspännande. Så dessa testpåsar kostade 7 kronor. 
 
Efter det åkte vi upp till stationen med bilen och jag lämnade av henne då hon skulle hem och jag skulle lämna iväg en hamster, vilket jag gjorde sen stressade jag till Fäboden som bara den. Så fort som jag körde får man faktiskt inte köra. Jag hann och då insåg jag ju att hade butiken stängt hade jag ändå kunna komma in och fixa, jag jobbar ju faktiskt där.. men men! Fick träffa mina arbetskollegor! 
Så Putte är lämnade och jag saknar honom så det gör ont men han har det bra! Bara några dagar kvar tills jag får hämta min prins. Har städat ur hans bur helt så ska den få vädra lite! 
Nä nu blir det matteplugg en liten stund och sen sova! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!