Natt update

 
Ligger och kollar på djurpoliserna i Huston med en avdäckad pojkvän. Ligger och funderar på vad för hyss mina små djur har för sig där hemma. Imorn ska det bli rent och fint, och ja massor ska väl göras. Vi ska äta lunch på stan med äsklings mamma och förhoppningsvis ta en promenad och ta lite fina kort. Såklart ska vi hem och röja också, är alltså ledig imorn och tisdag. Jag jobbar onsdag och lördag denna vecka på Ica och söndag på fäboden. Imorn har förhoppningsvis mina skor kommit. Mitt paket från Nelly hade kommit i fredags, älskar jeansen. Underkläderna var kanske inte vad jag tänkt mig utséende mässigt men skönaste jag någonsin haft. Bilder på jeansen kommer imorn, nöjd som sagt. Klackarna jag beställt som jag hoppas kommer imorn är grymma! Nä nu ska jag dra in äskling i sovrummet och sova! Nattis! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!