Mitt fynd

 
 
I fredags gjorde jag ett fynd, hade mejlat på ett terrarium för ett tag sen för 500 eller vad det nu var. Sen orkade jag inte betala det så jag struntade i det. Blev mejlad och frågad om jag ville ha det för 100 och dom bodde i gottsunda/sunnersta. Det vill säga 5 min hemifrån. Så ja, jag tog det. Hur bra som helst. 100x40x?. Vet ej hur högt det är. Delade det på tre med nät som jag limmat fast med min awesome limpistol som jag införskaffade idag. Mössen stortrivs. Ska vara bygga ett lock så är det klart, men har ett så länge lock! 
I buren är det cotton comfort + rabbit comfort. Världens bästa Gerd har beställt in cotton comfort till mig så jag kan få det för fäboden pris istället för svindyrt, Sålänge hade hon bara Rabbit comfort som är typ samma fast med spån i. Så vi får se vilket dom gillar bäst, hade lite kvar av cotton comfort och så blandade jag med det nya som sagt. Hur nöjd som helst, ska ta in grenar och bygga så muslingarna får klättra och ha sig! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!