Klocka

 
Åt lunch med min fina vän Lina på ett ställe som hette American Take Away. Ser ut som att gå in på en pizzeria i USA eller liknande. Grymt.. jag som är lite USA besatt. Som många kanske inte vet. Supergod pizza delade vi på! Jätte trevligt att träffas, det händer allt för sällan men förhoppningsvis blir det nästa vecka och då lite nagelfix! 
 
Blev avsläppt på stan efteråt och ja jag har verkligen behövt en klocka då jag aldrig har någon uppfattning om vad klockan är när jag jobbar eftersom jag inte får ha mobilen. Så denna blev det den gick på runt 300 ny men Ur och penn hade massor med rea så fick den för 150 kr. Lagom och den är fin! Är nöjd hittils i alla fall! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!