Idag

 
 
Idag har jag alltså jobbat på fäboden, gått och kelat med kaniner, marsvin och alla andra djur. Supermysigt. Efter det kom min älskade pojkvän och hämtade mig så åkte vi till Bauhaus och köpte nät, limpistol och limpatroner. Vi åt lunch när vi kom hem och sen var det bara att börja klippa och klistra. Färdigt blev det och bra blev det. Putte fick rent också sen tog vi vårat pick och pack och åkte till Enköping för att sova här en natt! Mysigt. Har köpt en kruka till min nya blomma Sture, en rosa såklart. Och märgben till Ella, hon älskade det. 
Nu ska vi kolla på film och mysa, imorn ska det vara fint väder så då blir det ut och fota och mysa. 
På torsdag har vi bokat hotell och tåg, spännande! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!