Ida + Jag + Hästar

 
Vi följde ju med Ida till stallet igår och skulle fota henne och Zelda! När vi höll på att pyssla blev jag erbjuden att skritta ut en häst med Ida vilket jag inte tackade nej till. Så vi tog med pojkvänner till fots och skrittade ut. Hur mysigt som helst och jag kommer ha träningsvärk.. Fick lite bilder på Zelda och Ida också som kommer upp senare! 
 
Idag har vi spenderat första delen av dagen på Gottsunda vårdc för att kolla älsklings borelia. Fyfan jag är glad att jag inte står skriven där. Så dåliga och det luktar apa där inne. Hoppas man slipper sätta sin fot där inne igen! Ikväll blir det pass med mami igen, var på ett igår och jag är mer eller mindre död. Ska först hem på soppmiddagen innan vi åker. Nu är älskling mega sjuk och ligger i sängen så jag ska städa och göra lite annat nyttigt! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!