Början på glass

 
Jag fortsätter med att göra recept från bloggen jag läser. Idag blev de chokladglass. 
 
Jag gjorde såhär:
3 bananer
2 msk kakao
1 tsk stevia
Lite hallon 
 
Mixade ihop detta och sedan in i frysen. Nu är ju detta inte klart så vi får se hur det blir helt enkelt. 
Smakade på "smeten" och mumma alltså. Gott. 
 
Känner mig bra idag, har ätit min vanliga lunch nuförtiden. Dvs Naturdiet. Även två hårda mackor gick ned. Vi åkte hem till min fina mami på eftermiddagen och åt soppmiddag. Jag valde ärtsoppa som är väldigt gott faktiskt. Macka såklart också. Mamma och jag åkte på ett medelpass på friskis, det var så himla kul. Varför gymma när man kan gå på pass? Nu ikväll åt jag faktiskt ägg och bacon för jag kände att jag ville få tillbaka lite då man faktiskt behöver äta efter träning och jag äter inte proteinpulver. Nä ska kika om glassen är klar. 

Jo juste, min älskade vovve är här och bor denna vecka för att jag är ledig och då kan han likagärna vara här och umgås! Love! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!