Banan våfflor

 
Idag har vi testat något alldeles nytt, det är så att jag läser en blogg som tjej skriver. Hon lägger upp otroligt bra recept som jag velat testa länge men varit för lat för att ta tag i. Idag hade jag bestämt mig för att åka till Willys och köpa en måltidsersättnings låda som jag ville ha som var billigast på Willys så då passade vi på att köpa grejer. Inte direkt avancerade grejer. Har även på senaste tiden kännt mig så äcklad av kött och så. Vet inte varför. I alla fall, receptet är som sagt snott och jag gjorde lite ändringar med hur mkt så såhär gjorde jag.
 
4 Bananer
2 Ägg 
0,75 dl Vatten
ca 1,5 dl kokosflingor
 
Jag mixade ihop allt och sen var det bara att våffla som vanliga våfflor, våfflade lite längre bara. 
Vi åt med keso till. Vi hittade keso med olika smaker. Jag hade jordgubb till och hjärtat annanas.
Jag förväntade mig att det skulle var gott men blev ändå grymt överaskad då det var riktigt gott och mättande. 
 
Receptet kommer från denna blogg --> Livetoday
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!