Kvällsrutiner

 
Älskar dessa, och försöker använda dom varje kväll! 
 
Den första är bara vanlig hudkräm från Citygross och dom smörjer jag in mig med, händer och ansikte och ja dumt att den står först för jag använder den sist när jag är klar med allt. 
 
Nästa fick jag i julklapp av förra jobbet och den är riktigt bra, den har jag till ben och så. Så smörjer in benen i alla fall varje gång efter jag duschat. Har alltid haft känslig hud och det kliar alltid när jag duschat men med denna har det slutat. Underbart. 
 
Nästa är en cleansing från Nivea och den har man då på och smörjer in ansiktet med och sedan sköljer av sig. Det är en hudkräm som man också gör rent med. Så det blir återfuktande och renande. Satan så ren och fräsch man känner sig efter att ha använt denna! 
 
Urnöjd med dom alla! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!