Jag..heltid?

 
Idag har jag jobbat och varit trött, that's why det inte har varit uppdatering. 
Blev i alla fall erbjuden en helttidstjänst på Ica idag, så tackade typ ja men hopp om att inte behöva jobba helt heltid. Det sa även chefen när jag pratade med honom. Med tanke på att jag faktiskt pluggar.. någon gång ibland. 
 
Imorn ska vi till sthlm och fira älsklings systerdotter som fyller år. Mysigt! 
Sen får vi se vad dagen har att bjuda på. Kameran åker med såklart. 
Sen är det äntligen måndag.. löning och förhoppningsvis en ny familjemedlem(dator). 
På tisdag ska jag träffa Ida och plugga och umgås, super mysigt!! 
 
Nu ska jag nog sova, datorn dör nu och jag orkar inte hålla på med gnister(trasiga sladden som slår gnistor om sig). 
 
Nattis!! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!