Godnatt

 
Detta har verkligen varit en effektiv dag, pluggade som sagt hela eftermiddagen på stan. När vi kom hem blev det pasta pesto med kyckling och broccoli. Det var jättegott. Efter det har jag gjort klart en uppgift och skickat in, diskat en diskmaskin, tvättat en tvättmaskin, städat köket, fixat alla hamstrar och gjort mig iordning för att lägga mig. Otroligt duktig känner jag mig. 
 
Imorn blir det jobb från 08.40 - 18.15, känns helt okej. Pengar är ju pengar i alla fall. 
Även om det är som skönast att vara ledig, haha hur ska detta sluta.. jag skulle väl jobba helttid om en månad? 
Imorn får jag lön igen, helt ok. 
 
Jag har även beställt lite kläder från Nelly och ett par skor. Så nu ska jag bara vänta tills dom kommer.. hoppas innan fredag!! Nu ska jag gosa ner mig bredvid min underbara kille. 
 
Jo, kollade Troja idag. Ingen brunst så förhoppningsvis blir det ungar annars ger jag upp för hennes del. 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!