Fyndigt papper

 
Så himla sött toalettpapper, ellerhur? 
Då blir besöket lite mer trevligt och underhållande haha. Det är från Lambi, inte nog med att lammet är dunder sött nej då är det massa söta texter också. En tumme upp helt klart!
 
Ligger i sänger och ska väl sova, borde vara klar med hinduismen men det är jag inte. Kanske ska plugga lite till innan jag stänger ner denna sak. På tal om denna, den är så seg att ja det går inte ens att förklara. Så när lönen kommer så är det nog en ny dator som kommer inköpas. Skönt, en större.. helt klart. 
Imorn ska jag jobba från 08.40 - 18.15. Superskönt. Eller skulle jag välja så skulle jag vara hemma hela dagen istället haha men jag ska ju tjäna pengar också. 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!