Fläskytterfilé

 
Idag fick jag även med mig hem en färdigmarinerad fläskytterfilé som var nedsatt pris på. Så gjorde det enkelt för oss då jag såklart var hungrig när jag kom hem. Kokade potatis, stekte upp ytterfilen som jag hade delat i delar och sen skar jag upp lite tomat till det. Vi hade såklart bea sås till det. Jag gillar egentligen inte fläskfilé då jag alltid tycker det blir tort och äckligt men helvette rent ut sagt vad gott och saftigt det blev. Helt otroligt. 
 
Måste bara säga att jag också är otroligt tacksam för att jag har en så underbar pojkvän och sambo. 
Kanske inte behöver beskriva riktigt, bilder beskriver rätt bra själv. Älskar hon




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!