Me today

 
Idag har jag jobbat och slitit som jag brukar! Drog direkt till gymmet sen för att komma igång lite, köpte ett månadskort faktiskt så kör jag på ett halvår/årskort när jag får nästa lön! Efter det drog jag ner på stan och käkade med älskling och hans vän för att sedan skynda mig hem till mamma och pappa och möta upp världens bästa Tina som jag inte träffat på år och dar hon hämtade en stor kaninbur och Blå! Han kommer att få det underbart där!! 
 
Sen var vi blöta älskling och jag så hem med bussen och in i varma duschen för att sedan däcka i soffan framför solsidan! Ur mysigt! Nu ska jag göra sås och sedan blir det ett avsnitt av solsidan och sen ska jag sova för att orka vakna imorn! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!