Dag 5 – Min bästa vän

 
Dag 5 – Min bästa vän 
 
Min bästa vän heter Ida Kalander. 
Jag lärde känna henne när jag gick i 6an, vi lekte häst och det var några från min årskurs och några från hennes. Jag åkte hem och lekte med hennes syster och sen slutade det med att jag och Ida umgicks istället. 
Vi lekte häst och övergick sedan till att gå ut och gå med områdets hundar och det har vi gjort i så många år så jag inte ens kan minnas bara två år sedan eller så vi slutade helt. Vi har ridit tillsammans nu i så sjukt många år, haft medryttarhästar tillsammans och ridit på ridskola. 
 
Hon är verkligen min absolut bästa vän och jag älskar henne obeskrivligt! 

Postat av Ida kalander

Älskar dig min bästa fina! <3

Datum: 2012-11-12 | Tid: 11:09:40
Blogg: http://Ridandes.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!