Dag 1 – Presentera mig själv

 
Dag 1 – Presentera mig själv
 
Hej! 
Jag heter Linnea Elionora och är född 1992, dvs att jag är 20 år. 
Jag bor i Sunnersta, som ligger i Uppsala, med min älskade sambo Joakim. Vi bor i en nybyggt byggd hyreslägenhet på 50 kvm. Läget är underbart med sjön 200m bort och skidbacken kanske 1 km. Det är skog och bara lugn här, precis som vi vill ha det. 20 min med buss in till stan är alldeles lagom.
 
Jag föder upp guldhamstrar och har ett 15tal guldisar som jag älskar något så fruktansvärt mycket. Det är bara lh och rex som finns hos mig, i färger som silvergrå, bö sobel, skp med mera. Fåglar har vi även några stycken. Men om djuren kan ni läsa på min djurblogg och i ett inlägg här som kommer om ett tag. 
 
Jag rider också, på Säva ridcenter där jag också har en medryttarhäst som heter Willow. Han är en halvblodsvalack på 3 år och är helt fantastisk. Är så tacksam att jag får ha hand om honom. Har ridit i 14 år, rider i en dressyrspecialgrupp på säva på onsdagar. 
 
Jag pluggar sista året på gymnasiet på distans då det passar mig bättre i alla lägen. Då jag har två extrajobb till hyran så krävs distansen ganska bra. Jobbar för Rent hus på John bauer gymnasiet 3 dagar i veckan och på djuraffären Fäboden när jag kan! Älskar att jobba på Fäboden men det är långt dit och bussarna går inte dit. 
Mer får ni väl läsa om här på bloggen! 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!