Studiogrejer

 
 
Jag fick studiogrejer i julklapp av mamma och pappa, blixtar med softboxar och paraply. 
Så sjukt glad kan jag ju bara ta och säga, har ju en fjärrutlösare och stativ och så sen innan så det passade ju bra. Plus att vi har en vit vägg som går in lite så det blir två sidoväggar som också är vita. Måste visa bild sen. Där är perfekt att fota. Så just nu är ingen duk av intresse att fixa. Det är om vi ska göra något annat där eller om jag ska börja fota på andra ställen! 

Har inte riktigt fattat ljuset och så än men jag är såå nöjd ändå! Plus att jag är likblek normalt så smälter jag ganska fint in i väggen!
 
Fick även: 
  • Fat att ställa ljus på
  • Doftljus
  • En bok med pinsamma familjefoton, hur rolig som helst. 
  • Studioblixtarna
  • Glas med noter på, jättefina
  • En stor pepparkvarn
  • Budda, hahahha
  • En äggform som var en pistol
  • Ett spel som Elias gjort själv, jättefint
  • Fototidning
  • Presentkort på Åhléns
  • Flaskset att göra brännvin i, hur gulligt som helst
  • Choklad
  • Sverige spel
Eller ja massa av det där fick ju älskling och jag tillsammans!
Han fick av mina föräldrar en upplevelse att gå på sthlms tak skit coolt. Så fick han en skruvdragare med borrar, tidningar, strumpor av sina föräldrar. Jag fick av hans föräldrar Åhlénskortet. 
Hade en urmysig julafton!! Tror jag fick med allt jag fick! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!