Jag har fått en ny vän!

 
Jag har börjat hjälpa en tjej som heter Johanna med hennes tre hästar som heter Chigarde, Diana & Sproti. 
Saknade helt enkelt stallarbetet, vara ensam i stallet i några timmar med bara hästarna och ja.. bara rida för att det är kul och inte träna varenda tiden. Tröttnat på att varje gång man rider så ska det vara träning och det ska ridas ordentligt i dressyr och så! Det är världens dröm grej för vissa och det är inget dåligt alls med det men det är inte min grej. Jag vill ha hästen som min bästa vän och kanske träna någon gång, kanske tävla en klubbis för skojs skull men annars bara mysa och ha kul! 
 
Jag rider Chigarde, hon är otroligt snäll och välriden men pigg! Hon är glad och possetiv hela tiden och det är riktigt kul att vara med henne! Myshäst! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!