Puttes godislåda

 
Städade djurskåpet idag och gjorde något jag skulle gjort förlängesdan, ja förutom att städa skåpet, skapade mig en godislåda åt Putte. Han har väldigt mycket godis insåg jag. Jag blandade alla hans godisar som består av torkade bananer, ett godis som heter Natura och är från Trixie. Det är som små bollar som liknat havregrynsbollar. Ena ska vara rödbeta och andra ska vara ärtor/morot. Det är alltså naturligt godis. Även om det inte är helt hundra bra kanske så försöker vi hålla oss lite nyttiga. Om inte annat klarar hans mage dessa godisar fin fint vilket han inte gör med mycket annat. Sen har vi även ett godis från Gnagarboden. Det är Herbal och är egentligen för marsvin men men sak samma. Så det är lite hö och örter med mera. Det är inte superpoppis men han äter det när han inser att det inte finns något annat och det är ju örter och sådant som är bra för kroppen! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!