Nelly tröja

 
På min födelsedag fick jag av Nelly.se ett presentkort och hittade denna fina tröja som jag beställde. Den är superskön och jag tycker den är så snygg. 
 
Idag har jag varit och lämnat Saaben hemma hos svärföräldrarna då ljuddämparen samt turbon(tror jag det är) krånglar. Fick låna hem deras Volvo, supersnällt eftersom jag ska jobba och det krävs bil då. 
Dom var så gulliga och bjöd på sushi lunch det var supergott. Efter det åkte jag hem och pluggade matte och målade naglarna.. haha... 
Nej jag hämtade ett paket på posten också. Mitt älskade objektiv kom idag. Mitt 50 mm. 
Åh vilken lycka har inte provskjutit något men det är fint, det är det. Även Nelly tröjan hade ju kommit fast i posten. 
Älskling kom hem och vi åkte och hämtade ut hans "paket" som hade kommit. Det var hans Civilingenjörsexamen. Wow, jag är så otroligt stolt över honom. Så fantastisk. 
Vi gick på bio,och sen åkte vi hem och åt köpmat. Älskling somnade i soffan och jag ska väl gå och lägga mig jag ockå!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!