Mysig dag

 
Har haft en superbra dag. 
Åkte mot sthlm vid 16-tiden och innan det städade jag lite och bara tog det lugnt. Det är ju ändå min födelsedag. 
Hoppade på blåa linjen mot föräldrarna men hoppade av en station innan för att möta upp min fina älskling. 
Satt på en bänk och väntade när han dök upp och hade en bukett med inslagna blommor till mig.. Åh.. så underbar. Rosa som attan var dom också och luktade så gott. Att man kan bli så löjligt glad för blommor? 
Jag är alldeles lycklig i alla fall. Fick sedan även geisha hjärtan och sen en stor choklad ask.. hmm jag kommer ju rulla fram! Han har tydligen något planerat som present längre fram typ om någon vecka.. jag är så nyfiken!(!!!!!).
 
Mamma och jag lagade raggmunk och så efter vi hade ätit blev det hundpromenad för att sedan äta tårta och så. Marängtårta med glass och bär. Min mamma kan hon! Supergott. Fick även present. Ett objektiv som jag vill ha, fick beställa det jag ville ha. Sagt och gjort. 
Ett 50 mm f/1,4 blev det. Mina föräldrar är bäst!
 
Av jockes föräldrar fick jag presentkort på Åhléns och underbar tomatröra som jag skulle kunna döda för! 
 
Nu sover alla utom min bror och jag men ja.. nu är det dags för mig också! 
Imorn är en ny dag. 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!