Bak kväll

 
Ikväll har jag bakat lite knäckebröd varar receptet har jag snott på Idas blogg. Hennes blev mycket snyggare än mina och ser godare ut. Eller mina var jättegoda ja men. Jag fick dom inte riktigt sådär krispiga som hennes ser ut men dom var goda så! 
 
Ingridienser 
 
  • 2 dl majsmjöl
  • 1 dl solrosfrön 
  • 1 dl sesamfrön
  • ½ dl pumpafrön 
  • 0.25 dl rapsolja 
  • 2,5 dl kokande vatten 
  • Flingsalt
Rörde ihop alla ingridienser och in i ugnen som stod på 150 grader. 20-30 min längst ner i ugnen
Dock fick jag inte riktigt till det så jag hade inne dom längre! 
 
Som sagt totalkopierat från Ida! Kolla in hennes blogg där finns mer och bättre. 
Samt att jag har gjort hennes design för några dagar sedan, riktigt nöjd! 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!