Träning och äggröra

 
Idag kom vi från Enköping på morgonen då vi lämnat hem Ella som vi varit hundvakt åt och jag kände för att åka dit och sova över. Mysigt. Älskling skulle på möte vid elva så jag drog till gymmet direkt som ligger i närheten. Körde rygg och mage. Började med att variera gång och springa på bandet för att sedan gå över till mag och ryggövningar. Fick ett bra flyt och körde på bra. Nöjd med min insatts! 
Tog ett äpple efteråt och nu när jag kom hem så körde jag äggröra. Muummmaa! 
 
Jag gjorde såhär: 
 
4 ägg 
6 msk vatten
Svartpeppar (man ska egentligen ha vitpeppar mycket godare men det hade vi inte) 
 
Vispa ihop och lägg i stekpannan. Rör om tills det blir en fast röra eller vad man ska kalla det. 
Körde sallad och tomat och ketchup till. Riktigt gott. 
Till efterätt äter jag bananglassen jag gjorde för några dagar sedan, mumma! Den är riktigt god! 
Recept till den finns här




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!