Ryggtatueringarna

 
Var i tisdags och fyllde i min tatuering på ryggen, det är så pass stor med tjock text att vi valt att ta den i omgångar. Men satan så bra den är nu när det är klar. Det är alltså den det står "Linnea Elionora"  på. Får typ ont i ögonen av att se den, älskar den otroligt mycket.. den är så jag på något sätt. När jag ändå skulle dit och hon hade tid så gjorde jag två till, hjärtat på handen som redan visats här. Även den i nacken "363". Den har jag viljat göra ett tag så nu är den gjord. Åh älskar den med, älskar mina tatueringar otroligt mycket. Ångrar inte en enda av dom, dom är så jag och ja. Skulle jag sätta i ordning av hur mycket jag tycker om dom haha nä jag tycker om dom lite mycket. Men om så skulle det nog vara ryggen, magen, handlederna, nacken och handen. I den ordningen. Men som sagt, dom är likvärdiga. Det är som mina barn. 
 
Jag ser helt blåslagen ut, och nej jag är inte det. Har världens känsligaste hud så ligger jag i soffan så ser jag ut sådär sen! Skadat, iknow! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!