What's up?

Kamera - Nikon D3000  Objektiv - Nikkor 18-55 mm  Tillbehör - König studioblixtrar m softboxar
ddd
 
Ja sedan sist har jag blivit riktig gräsänka i en vecka ca, min kära sambo är och fjällvandrar med sina vänner. Jag har inget jobb pga lite skit som jag skyller på någon helt annan än mig och tänker inte hänga ut någon på nätet men dom flesta vet nog exakt vem jag pratar om. 
Jag borde börja träna och bry mig lite men jag har ingen ork just nu. 
 
Idag har jag åkt runt och gjort lite ärenden samt städat. Jag har kollat på en superbra film som hette The big wedding. Och jag har även börjat försöka styla mina naglar och det är sjukt svårt men något har jag kommit upp med! Bara att fortsätta öva. I övermorgon kommer min sambo hem, det ska bli hur skönt som helst! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!